03/18/2014 05:35:04 ب.ظ

هشدار مدیریت

درود؛

به نکات زیر دقت کنید

به هیچ وجه به کاربرانی که ادعا میکنند سرویس یا اعتباراتی را با پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار میدهند اعتماد نکنید. در چند روز گذشته توسط چند اکانت از کاربران کلاه برداری شده است و با ادعای فروش باگ و اعتبارات بی نهایت و وعده های بسیار، کاربرانی اقدام به پرداخت به افراد سودجو کرده اند که متاسفانه پس از پرداخت متوجه شده اند که کاربر مورد اشاره دروغ گفته است و نه اعتباری بدست آورده اند نه باگی، پول خود را نیز از دست داده اند. در بخش آموزش نیز به این مورد اشاره شده است.

فروش باگ، اعتبارات بی نهایت و موارد این چنینی دروغ محض بوده و کاربران نباید به پیامهای این چنینی اهمیت بدهند، تنها راه خرید اعتبارات، استفاده از منوی خرید در بالای پرتال و بازی مورد علاقه شما میباشد.

از سوی تیم مدیریت پاداش نقدی بسیار گرانبهایی به فردی که بتواند بدون استفاده از منوی خرید، طبق ادعاهای مطرح شده اعتبار درخواستی مدیریت را به اکانتی که مدیریت آنرا را اعلام میکند اضافه کند اهدا میگردد.

کدهای تخفیف ارسالی به کاربران تنها از طریق پیام خصوصی توسط اکانت ادمین در پرتال انجام میگیرد. کاربرانی که کدها را دریافت میکنند، موظف هستند بطور شخصی از آنها استفاده کنند، اهدای کد تخفیف دریافتی به دیگر بازیکنان منجر به عدم ارسال کد تخفیف از سوی مدیریت به آن کاربر میگردد. همچنین کاربری که از کد تخفیف ارسالی استفاده کرده باشد، به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی کد تخفیف دیگری دریافت نخواهد کرد.

کدهای تخفیف تنها به کاربرانی که ادمین مشخص میکند ارسال میگردند.

ارسال گزارش توهین آمیز از این پس باعث مسدودیت موقت یا دائم حساب کاربری میگردد.

کاربران حق ندارند اطلاعات ورود خود را در اختیار دیگر کاربران قراربدهند، مدیریت پیشاپیش هیچگونه توجیه و توضیحی را مورد قبول نمیداند.

تنها راه ارتباط با مدیریت از طریق گزارش اشکال (فیدبک) و یا ایمیل [email protected] است. تنها گفتگوی هایی که از یکی از این دو راه انجام شده باشد سندیت دارد.

 

  مدیریت پرتال بازی های آنلاین Gamgos

 1 2 3 4 5  

اخبار

سلام به همه بچه ها بازی جدیدمون اماده شده  و بالاخره روی بازار قرار گرفته. با یک اپ می تونید به بازی های نوستالوژ....
بیشتر از یک بازیکن باش! هیچوقت فوتبالی مثل این بازی نکردی !!! بهترین تیم دنیا رو بساز و جام های معتبر رو یکی یکی مال....
درود بر پادشاهان گرامی گروه تلگرامی بازی برای ارتباط بهتر با مدیران بازی و سایر کاربران:    https://t.me....