بخش آموزش - جنگ جهانی اول

انتخاب بازی

روابط عمومی و روزنامه

 

روزنامه اروپای روزانه و روابط عمومی
 
بعنوان یک روزنامه بین اروپایی، روزنامه اروپای روزانه منبع شماره یک برای اطلاعات مربوط به وقایع روزانه اروپا ست. این روزنامه اخبار تازه را برای خوانندگان خود منتشر میکند. این یک وسیله قدرتمند برای جمع آوری اطلاعات درباره تمامی کشورهای اروپایی است که میتواند تمامی پیشرفت‌ها و تغییرات را بررسی و گزارش کند. مخصوصاً پیشرفتها و تحرکات دشمنان شما را.
 
 
 
· تیتر روزنامه
· مرور کلی
· شاخصهای قدرت
· نقشه کوچک
· اخبار
 
 
 
 
 
 
تیتر اخبار
 
 
 
 
در کنار سرتیتر روزنامه اروپای روزانه شما میتوانید نسخه‌ای را که در حال خواندن آن هستید را مشاهده کنید. شما میتوایند نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از فلش های سمت چپ و راست نسخه های دیگر روزنامه را بخوانید. یا اینکه میتوانید با نوشتن شماره در بین دو فلش به نسخه مورد نظر خود بروید.
 
دکمه نوشتن مقاله به شما اجازه میدهد که مقاله خود را بنویسید که به محض ارسال آن میتواند در روزنامه منتشر گردد. این مقاله ها یک ابزار دیپلماتیک قدرتمند هستند که دیگر بازیکنان و رهبران میتوانند آن‌ها را بخوانند. بنابراین در انتخاب کلمات خود دقت کنید و اطلاعاتی را که میتواند به فاش شدن اسرار شما شود را منتشر نکنید.
 
 
اگر شما اطلاعات سری دارید که میتواند به شما و به هم پیمانان شما لطمه بزند، میتوانید مقاله خود را بدون ذکر نام منتشر کنید و با استفاده از انتخاب گزینه بی نام این کار را انجام دهید و مقاله بدون ذکر نام شما منتشر خواهد شد.
 
 
 
شاخص های قدرت
 
 
 
 
این لیست نشان دهنده وضعیت فعلی رهبران اروپاست. نحوه محاسبه این امتیازها از ایالات، ارتقا ایالات و روحیه ایالات است. شما میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محاسبه امتیازها را در اینجا ببینید.
 
 
 
لیست شاخصهای قدرت  تنها یکبار در هر 24 ساعت بروز میشود. بازیکنی که به مقدار موردنظر امتیاز برسد و در صدر قرار بگیرد، بعنوان رهبر اروپا شناخته می‌شود و دور را میبرد.
(توجه: میزان امتیازها در دورهای مختلف براساس شرایط برد میتواند تفاوت داشته باشد)
 
مقدار 2000 امتیاز بطور ثابت در هر دور بازی بین بازیکنان تقسیم میشود. اگر بازیکنی بطور متوسط قویتر شود، به همان میزان مقدار امتیازی را که دریافت میکند نیز افزایش میابد. بنابراین این بازیکن درصد بیشتری از امتیازی را که در این دور است را دریافت میکند. به همین شکل بازیکنانی که ضعیفتر می‌شود نیز امتیاز از دست میدهند.
 
 
 
نقشه مینیاتوری
 
 
 
 
در این قسمت شما تصویری از نقشه کنونی اروپا را میبینید که روزی یکبار بروزرسانی میشود. زمانی که شما به روزهای گذشته برگردید، نقشه تغییراتی میکند. این گزینه به شما کمک میکند که دید کلی بر نقشه اروپا و تغییرات و پیشرفتهای کشورهای مختلف داشته باشید و همچنین مناطق جنگی و مکانهایی که در آن شورش برقرار است را مشاهده کنید. دو مورد اخیر توسط علامتهای آتش و مشت نشان داده شده اند.
 
 
 
اخبار
 
در اینجا شما تمامی اطلاعات و تحرکاتی را که در خاک اروپا به وقوع میپیوندد را مشاهده میکنید. مهمترین چیزها بطور خودکار بدون دخالت و تأثیر رهبران کشرها منتشر میشوند. مطالبی شامل:
 
 
 

· روابط سیاسی مانند جنگ، تحریم اقتصادی و صلح

 

· اطلاعات میدان نبرد، مانند مناطق جنگی فعلی، ایالات تسخیر شده و تعداد واحدهایی که هر کشور در جنگ از دست داده است.


 

· دستاوردهای مهندسی و علمی مانند ارتقاها در ایالات خاص.