بخش آموزش - جنگ جهانی اول

دورهای طلا

 

دورهای طلایی
 
اگر یک دور بازی هیجان انگیز را میخواهید بهمراه دوستان خود انجام دهید، میتوانید یک دور طلایی را ایجاد کنید. این نوع بازی به شما اجازه استفاده از ویژگی ها و واحدهای اضافی را میدهد. هزینه بازی کردن در یک دور طلایی برابر با 5000 اعتبار برای هر بازیکن میباشد. اگر شما اعتبار کافی داشته باشید، میتوانید هزینه ورود دوستان خود را به یک دور طلایی پرداخت کنید. 
در زیر چگونگی ایجاد یک دور طلایی و ویژگی های مختص این بازی را بهمراه شرایط و قوانین توضیح میدهیم.
 
 
 
 
·      انتخاب سناریو
·    ویژگی های طلا :
·    حالت تیمی
·    تیمها و نقشه ها
·    شرایط پیروزی
·    هوش مصنوعی زبده
·    واحدهای اضافه
·    اتنخاب کشور
·    قوانین اضافه :
·    پاداش امتیاز
·    گزینه های پیشرفته
 
 
 
انتخاب سناریو
 
در حال حاضر شما میتوانید یکی از سه نقشه موجود را انتخاب کنید:
 
"اروپای 1914"
 
 
 
"جنگ بزرگ"
 
 
 
"اروپای تاریخی 1910"
 
 
 
این سناریو به تنهایی در دور طلایی موجود است. دو سناریو دیگر بطور خودکار پس از انتخاب سناریو بازی و ویژگی ها طلایی تبدیل به دور طلایی میگردند.
 
 
 
 
 
ویژگی های طلایی: 
 
حالت تیمی
 
 
 
در این قسمت میتوانید انتخاب کنید که بازیکنان بطور شخصی و یا بطور تیمی بازی کنند.
 
 
 
 
انتخاب بازی بدون تیم، اگر میخواهید همه بازیکنان بطور شخصی بازی کنند.
 
 
 
 
 
 
انتخاب آزاد تیم، این مورد به شما اجازه انتخاب تیم مورد نظرتان را میدهد. میتوانید تعداد تیمهای بازی را تعیین کنید.
 
 
 
 
 
انتخاب سناریو تیم. برای تیمهایی با تاریخچه تنظیم شده. 
سپس شما با توجه به کشوری که انتخاب میکنید، عضو یک اتحاد تاریخی خواهید بود: 
 
 
·     متفقین (بریتانیا، فرانسه، روسیه و ایتالیا)
·    قدرتهای مرکزی (آلمان، اتریش-مجارستان، بلغارستان و امپراطوری عثمانی)
 
·    تیم سوم خنثی ها هستند (سوئد، دانمارک، اسپانیا، نروژ و مراکش). این تیم توسط هوش مصنوعی کنترل میگردد!
 
 
 
بعد از انتخاب تیمها، اعضای آن تیمها در تمام طول بازی با همدیگر بازی میکنند. خیانت در یک تیم امکان پذیر نمیباشد، شما نمیتوانید به همدیگر در یک تیم حمله کنید. اعضای یک تیم همیشه حقوق راه را دارا هستند.  
 
 
 
تیمها و نقشه ها
 
نقشه اروپای 1914 میتواند در هر سه حالت بازی شود. نقشه جنگ بزرگ میتواند تنها در حالت تکی و تیمهای آزاد بازی شود.
 
 
اروپای تاریخی 1910 تنها میتواند در سناریو تیمی استفاده شود. برعکس سناریوی استاندارد، تولید منابع به میزان جمعیت بستگی دارد. کشورها در این سناریو دارای سایز متفاوت، جمعیت و قدرت نظامی متفاوت هستند. این بدین معنی است که در شروع، تعادلی بین کشورها وجود ندارد ولی سناریو تیمی در کل متعادل میباشد.
 
 
 
شرایط پیروزی
 
 
در اینجا شما میتوانید تصمیم بگیرید که دور طلا چگونه به پایان برسد.
 
  
 
 
در حالت استاندارد یک بازی زمانی به پایان میرسد که یک بازیکن به %50 امتیازات موجود در بازی برسد. بطور مثال 1000 امتیاز. 
 
 
  
"تسلط" بدین معنی که بازیکن زمانی که به %75 امتیازات موجود در بازی برسد برنده میشود. بطور مثال 1500 امتیاز. 
 
 
 
 
   
"فرمانروایی" بدین معنی که بازیکن به %100 امتیازات موجود در بازی برسد. بطور مثال 2000 امتیاز. 
 
 
 
 
کاراکتر زبده سیستم
 
 
 
کاراکتر زبده بسیار هوشمندتر از کاراکتر معمولی سیستم است. این بازیکنان دارای اقتصاد، دیپلماسی و قدرت نظامی تهاجمی خوبی هستند. پیروزی بر کاراکترهای زبده سیستم به بازیکنان امتیاز میدهند که این امتیاز در رنکینگ جهانی ثبت میگردند. مانند دورهای معمولی، هیچ امتیازی برای پیروزی در برابر کاراکترهای معمولی برای بازیکنان ثبت نمیگردد.
 
 
 
واحدهای اضافه
 
شما میتوانید واحدهای اضافه را به دور طلا بی افزایید: 
 
 
   
هواپیما میتواند برای دفاع هوایی از ایالات و شناسایی استفاده میشود.
 
 
 
   
بالن دارای محدود دید بالا و برای شناسایی بکار میرود. 
 
 
   
زیر دریایی غیرقابل مشاهده و بهترین اسلحه در برابر ناوهای دمن است.
 
 
 
انتخاب کشور
 
 
 
 
در بازی اساندارد، کشور شما بطور خودکار و تصادفی انتخاب میشود. ولی اگر شما گزینه انتخاب کشور را انتخاب کنید، میتوانید کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنید. 
 
 
قوانین دیگر:
 
 
امتیازات
 
 
دور طلا به شما اجازه میدهد که امتیاز رده بندی بدست بیاورید، البته زمانیکه دو بازیکن حداقل به بازی پیوسته باشند. برعکس دیگر بازی ها که باید 6 بازیکن به بازی بپیوندند.
 
توجه: امتیاز تنها در برابر کاراکتر زبده سیستم و بازیکنان واقعی دریافت میگردد نه در برابر کاراکتر معمولی سیستم.
 
 
گزینه های پیشرفته:
 
 
همه گزینه های پیشرفته همانند بازی معمولی میتوانند برای دور طلا نیز انتخاب و استفاده گردند.